2012. május 23., szerda

Szép jó estét kívánok itt mindenkinek!

Annyira vártam már a nyárra erre tessék csak rossz időt kapok. Én személy szerint nem nagyon szeretem az esőt.  Igazából már én is érzem az iskola végét és össze-vissza vagyok. Sajnálom! Kárpótlásként hoztam mára is két összeállítást.
A szoknya számomra nagy szerelem! A színe a rakott megoldás minden! A cipő is abszolút szerelem első látásra nálam! Az óra termesztésen egy MK darab. A három színt összepárosítva nagyon szép összhatást kapunk.

A felső H&M....nagyon tetszik a hátrész megoldása és az eleje is igazán szép. A nadrág rakott megoldása is nagyon tetszik , persze csak vékonyabb alkaton áll jól. A cípő egy kicsit megbolondít itt mindent a táskát meg imádom. Gyönyörű!


S by S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése