2012. február 12., vasárnap

Little beauties.

Sziasztok!


A hétvége nagyon gyorsan elszaladt, főleg azért is, mert a nagy részét ágyban töltöttem. Viszont most készültem és kettő új összeállítást hoztam nektek. Mindkettő fiatalos, egy nadrágos és egy gyönyörű kék ruhás szett. Az első outfit kicsit fiatalosabb, tavasziasabb. A második, egyszerűen maga a szerelem! Én ilyen ruhát akarok a szalagavatómra! Gyönyörű és meseszép.

Következzenek a képek.

Tehát az első tavaszi összeállítás :


Nagyon tetszik a nadrág. Ez éppenséggel egy Victoria Beckham nadrág és piszok drága amit valójában nem is értek. Valószínűleg a tervező nevét kell itt megfizetni, persze azt tudjuk Posh asszonyról, hogy méreg drága dolgokat készít. A trikó nagyon fiatalos és bohókás, nagyon megtetszett, azt hiszem nekem is be kell egy ilyet szereznem. A magassarkú és a táska nagyon tetszik. A kék gyűrűvel képzeltem el az egész összeállítást.


A következő szett (igen a kedvenc kék ruhás szerelmem jön):






Szerintem erről a ruháról napokig tudnék áradozni, de megkíméllek benneteket! Egyszerűen mesésen néz ki. A cipőt is imádom, gyönyörű! A sarokrész megoldása lenyűgöző! Ízléses. A táskát is imádom. Egy pár pici virágformájú fülbevalót, egy karperecet és egy fehér köves gyűrűt képzeltem el. A smink az egy visszafogottabb füstös smink.
Vélemény?


S by S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése