2012. február 9., csütörtök

A továbbiakban...

Van egy pár szett amit egymás után csinálok és most már jól meg kell néznem mi van fent, és mi az ami még nincs. Ezekből szeretnék feltenni egy párat.



Az első szettről: A cipővel szeretném kezdeni. Nagyon tetszik, hogy egy egyszerű fekete cipő, elől nyitott és mégis annyira csodás módszerrel dobták fel, ami nagyszerűvé teszi az egészet. A táska színét nagyon kedvelem, szívesen elfogadnám (valaki jótevő esetleg:D?) A szoknya egy magasított A-vonalú fekete darab. Az aranyozott felső nekem nagyon tetszik, a szűkítési rész is, mondjuk ezzel a szoknyával amit hozzáraktam ez pont nem látszik, hiszen a szoknyában "eltűnik" ez a bővebb alj. A kozmetikai cikkek amikkel párosítottam egy nude körömlakk, és egy csillogó rózsaszín szájfény. A nyaklánc, ha mondhatom így akkor " a hab a tortán".
A második szettről: A felsőn a rojtok és a fonott rész nagyon mutatós. Tetszik a színe is. Szeretem ezt a színt. A felsőhöz passzoló táskával párosítottam. Csőszabású szűk szürke nadrág és egy fekete blézer társult még mellé. A cipő kell! Nagyon nagyon tetszik. Kiegészítőként karpereceket és egy fekete napszemüveget képzeltem el hozzá.



A tegnapi téma a stílus lett volna és a nőiesség ugye, csak közbejött az iskola nevezetű intézmény. Szóval, szerintetek, mint nevezhetünk stílusnak? Sokak rámondják egy divatszerető emberre, vagy csak csupán azokra akik imádnak öltözködni, hogy ez már túlzás stb stb....
Szerintem az öltözködés igenis nagyon is fontos! Igen, igen és most jöhetnek a regék, hogy nem a külső a lényeg, hanem a belső értékek. Pontosan ezzel egyet is értek, viszont a stílus, az öltözködés teljesen mást jelent(számomra legalábbis). Önkifejezési eszköz. A színekkel kifejezheted, milyen a hangulatod, milyen a személyiséged. Sok ember amikor elmegy mellettem az utcán, vagy a buszon látom, csak arra gondolok, hogy miért így öltözött fel? Ha ahhoz a nadrághoz egy olyan felsőt vett volna fel akkor tök jó lenne, vagy éppen ahhoz a felsőhöz egy másik gatya vagy kiegészítő illene. Nem tudom miért, ilyen vagyok. Általában ezt nézem meg másodjára az embereken. Ti mit gondoltok, mi számít stílusosnak és nőiesnek? A nőiességet a magassarkú is nagyon jól szimbolizálja, persze bizonyos mértékeken belül. Az a gond, hogy úgy érzem, a mai lányok kezdik elvetni a sulykot. Az amikor már úgy jelenünk meg az iskolában, hogy a szoknyánk alig takarja a hátsó részünket, na az szerintem már ciki. Lehet valaki stílusos az iskolában vagy munkában, bárhol, szabályoktól függetlenül. Minden helyzetben meglehet találni a megfelelőt.


Vigyázz! Stílusos akarsz lenni, de csak mértékkel. A stílusostól csak egy pici választ el az ízléstelenig.


UI: Ezt olvassátok figyelmesen lányok!


S by S.

2 megjegyzés:

  1. Komolyan ez már a bőség zavara..ha hirtelen el kellene döntenem, hogy ezek közül melyiket vegyem fel, nem menne, mert egyszerűen mind fantasztikus :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, aranyos vagy :D <3

    VálaszTörlés